Save the date ! Maandag 6 oktober 2014 van 20:15 tot 23 uur - Filigranes boekhandel

Buitengewone nocturne in de Filigranes boekhandel te Brussel ten gunste van de Charcot Stichting voor het onderzoek naar multiple sclerose!

U bent een leesrat of u zoekt naar geschenken: noteer nu al de avond van maandag 6 oktober 2014 in uw agenda. Signeersessies, kleine restauratie, champagnebar en vooral een heel uitgebreide waaier aan boeken op alle gebied! Marc Filipson en zijn team deskundigen zullen u graag raad geven en u in uw keuze helpen.

Geniet van een boeiende avond en help ons om ons nieuw project, de interuniversitaire MS « Charcot leerstoel » te financieren.

20 % van de boekenverkoop van deze avond en 100 % van de restauratie en van de dranken worden aan de Charcot Stichting gestort.

www.filigranes.be - Kunstlaan 39-40 – 1040 Brussel – metrostation Kunst-Wet – gemakkelijk parkeren op straat – vrije toegang. Ook boeken in het Nederlands, Engels, Spaans, Italiaans…beschikbaar. Afdeling kind/jeugd.

Kom en geniet van een gezellige avond met ons!
Aarzel niet om deze uitnodiging aan uw contacten door te sturen; uw vrienden en de vrienden van uw vrienden zijn van harte welkom  ;-)

Klik hier voor de uitnodiging in PDF-formaat.

25.09.14